Zangles

Leer zingen bij De Zwolse Muziekschool! Iedereen draagt eigenlijk een instrument bij zich, je stem. Het is het meest voordelige instrument, maar het is nog een hele kunst om je stem écht mooi te gebruiken. Daarvoor is het belangrijk dat je leert om op de juiste manier gebruik te maken van je adem en je stembanden, en eigenlijk van je hele lichaam. Met onze lesmethode leer je dat en trainen we je gehoor, zodat je weet wanneer je zuiver zingt.

Bij ons kan je zangles alleen of in een groep volgen. We gebruiken een praktisch lesprogramma waar je allerlei adem- en zangtechnieken leert en, als je wil, wordt voorbereid op het zingen in een band of koor.

Wil je daarbij ook echt samen met andere bandleden les hebben? Dat kan ook bij De Zwolse Muziekschool!