Kleutermuziek

Voor kinderen van 4 tot 6 jaar heeft De Zwolse Muziekschool het lesprogramma Kleutermuziek. In een speciaal voor kleine kinderen ingerichte ruimte met veel bewegingsvrijheid leren kleuters zingen, verbeteren ze hun muzikale gehoor en ontwikkelen ze een ritmegevoel. Schrijf uw kleuter nu in voor Kleutermuziek bij de beste muziekschool in Zwolle!

In de lessen gebruiken we verschillende muziekinstrumenten zoals klokkenspel, boomwhackers, gitaar, keyboard en ritme-instrumenten. De kinderen ontdekken spelenderwijs nieuwe instrumenten. In de muziekles worden verschillende thema’s behandeld om de muzikale vaardigheden te ontwikkelen. Zo leren de kinderen meerdere ritmes kennen, tempo aanhouden, ze maken kennis met nieuwe klanken en zingen we samen diverse liederen. Samen met muziek bezig zijn leert de kinderen om te imiteren, samen te werken en op een ander te reageren. Allemaal bouwstenen voor de sociale ontwikkeling. Plezier met muziek maken staat voorop!

Kinderen vanaf 4 tot 6 jaar kunnen deelnemen.

Wanneer zijn de lessen: Dinsdagmiddag om 16:00 uur tot 16:45 uur.

NB. Voor de proefles bij de kleutermuziek geldt het volgende: De eerste les van de serie van 10 lessen kan als een soort van proefles worden gezien. Als u na de eerste les niet verder wenst te gaan dan hoeft u die les niet te betalen. Besluit u wel om verder te gaan dan volgen er na de eerste les nog 9 lessen en is de proefles de eerste betaalde les van de serie van 10 lessen.

Meld je nu aan