* Deze velden zijn verplicht

C.I.C.K. Musicalschool kan tijdens de lessen en voorstellingen foto’s en video’s maken. Wij kunnen deze beelden gebruiken voor eigen publicaties en media-uitingen. Deze beelden gebruiken wij tot maximaal 5 jaar na het beëindigen van het Musicalproject, daarna vervalt ons recht op publicatie. Wanneer uw kind deelneemt aan de lessen van de C.I.C.K. Musicalschool, gaat u hiermee akkoord. Indien er bezwaar tegen dit akkoord is aangetekend, voorkomt C.I.C.K. publicatie van dit materiaal. Bezwaar aantekenen doet u door een mail te sturen naar musicalschool@cick.nl. Met het inschrijven verbindt de leerling zich voor een periode van 1 seizoen aan de C.I.C.K. Musicalschool. Wij wijzen u erop dat bij tussentijds vertrek géén restitutie van het lesgeld mogelijk is. Bij annulering na het inschrijven bent u het volledige lesgeld verschuldigd.