Drumles

Leer drummen bij De Zwolse Muziekschool! De drummer vormt samen met de bassist de basis van de band. De drummer speelt ‘grooves’ en ‘fills’ en bepaalt het tempo. Een goede drummer draagt de rest van de band en bij ons doen we er alles aan om jou te helpen een goede drummer te worden. Daarnaast is spelen op een drumstel hartstikke leuk! Als drummer moet je een goede motoriek hebben. Daarom werken we tijdens de lessen aan je coördinatie, trainen we je om je ledematen onafhankelijk van elkaar te bewegen en behandelen we allerlei rudiments, slagtechnieken, grooves en tempo’s.

Bij ons kun je drumles individueel of in een kleine groep volgen. We gebruiken een praktisch lesprogramma waar je alle aspecten van je instrument leert, leert improviseren en, als je wil, wordt voorbereid op het spelen in een band.

Wil je daarbij ook echt samen met andere bandleden les hebben? Dat kan ook bij De Zwolse Muziekschool!