Wordt meester van de groove bij De Zwolse Muziekschool!

Basgitaar

Leer basgitaar spelen op de muziekschool! De basgitarist vormt samen met de drummer de basis van de band. In vaktermen noemen we ze ook wel ‘de tandem’. Samen zijn de basgitarist en drummer verantwoordelijk voor de ‘groove’. Als bassist ontwikkel je tempovastheid en een goed gevoel voor timing. Je bent de stabiele factor in de band waar iedereen op kan bouwen!

Bij ons kan je basgitaarles individueel of in een kleine groep volgen. We gebruiken een praktisch lesprogramma waar je alle aspecten van je instrument leert, evenals improviseren en je wordt tevens voorbereid op het spelen in een band.

Wil je daarbij ook echt samen met andere bandleden les hebben? Dat kan ook bij De Zwolse Muziekschool in Zwolle!

Meld je nu aan