Proefles C.I.C.K. Musicalschool

Bij C.I.C.K. Musicalschool zijn er twee momenten voor het volgen van een proefles:
* De eerste les van het seizoen en na de kerstvakantie.

Proefles maandag 16 september 2024 locatie Zwolle-Zuid, De Marshof.

Proefles woensdag 18 september 2024 locatie Stadshagen, TrioMundo.

Proefles vrijdag 20 september 2024 locatie Wipstrik, De Oosterenk en Stadshagen, Kasteelhoeve.

Proefles maandag 13 januari 2025 locatie Zwolle-Zuid, De Marshof.

Proefles woensdag 15 januari 2025 locatie Stadshagen, TrioMundo.

Proefles vrijdag 17 januari 2025 Locatie Wipstrik, De Oosterenk en Stadshagen, Kasteelhoeve.

Omdat er tijdens de andere lessen aan de voorstelling wordt gewerkt is het niet mogelijk om tijdens die lessen een proefles te volgen.

Klik hier om je aan te melden voor een proefles.

Open Dag C.I.C.K. Musicalschool

Zaterdag 7 september 2024 is de open dag van de C.I.C.K. Musicalschool en C.I.C.K. De Zwolse Muziekschool.
Tijdens de open dag kan je meedoen aan korte workshops van de musicalprojecten die wij dat seizoen gaan aanbieden. Ook is er de mogelijkheid om een instrument uit te proberen of mee te doen aan de dreumes-, peuter- en kleutermuziek workshops.

Datum: Zaterdag 7 september 2024
Tijd: