Saxofoonles

Leer saxofoon spelen bij De Zwolse Muziekschool! De saxofoon geeft een mooi warm geluid en geeft je veel mogelijkheden. Saxofonisten kunnen bijvoorbeeld in harmonieorkesten samen spelen met veel andere blaasinstrumenten, maar ook de melodieën en solo’s verzorgen in bands. De saxofoon is er voor allerlei muziekstijlen en zo is de saxofoon er ook in allerlei soorten en maten. Zo kun je kiezen tussen een baritonsax, tenorsax, altsax en sopraansax.

Bij ons kan je saxofoonles individueel of in een kleine groep volgen. We gebruiken een praktisch lesprogramma waar je alle aspecten van je instrument leert, leert improviseren en, als je wil, wordt voorbereid op het spelen in een band. Wil je daarbij ook echt samen met andere bandleden les hebben? Dat kan ook bij De Zwolse Muziekschool!

Meld je nu aan